- Definicje
Użyte w Regulaminie pojęcia oznaczają:
- Klient– osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, która dokonuje Zamówienia w ramach Sklepu;
- Konsument– Klient, który jest osobą fizyczną i spełnia kryteria określone w definicji z art. 22[1] Kodeksu Cywilnego. Zgodnie z tą definicją za Konsumenta uważa się osobę fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
- Kodeks Cywilny– ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. Nr 16, poz. 93 ze zm.);
- Regulamin– niniejszy Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną w ramach sklepu internetowego maxcarp.pl;
- Sklep internetowy (Sklep)– serwis internetowy dostępny pod maxcarp.pl, za pośrednictwem którego Klient może w szczególności składać Zamówienia;
- Towar– produkty prezentowane w Sklepie Internetowym;
- Umowa sprzedaży– umowa sprzedaży Towarów w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, zawarta pomiędzy Easyfishing.pl Sp. z o.o. Cedrowa 27/U8 80-126 Gdańsk, NIP 5833248436, a Klientem, zawierana z wykorzystaniem serwisu internetowego Sklepu;
- Ustawa o prawach konsumenta– ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r. poz. 827);
- Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną– ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.);
- Zamówienie– oświadczenie woli Klienta, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy sprzedaży, określające w szczególności rodzaj i liczbę Towaru.
- Postanowienia ogólne
- Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego dostępnego pod adresem: maxcarp.pl i jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
- Sklep internetowy, działający pod adresem: maxcarp.pl, prowadzony jest przez EasyFishing.pl Sp. z o.o. Cedrowa 27/U8 80-126 Gdańsk.
- Niniejszy Regulamin określa w szczególności:
– zasady dokonywania rejestracji i korzystania z konta w ramach sklepu internetowego;
– warunki i zasady dokonywania elektronicznej rezerwacji produktów dostępnych w ramach sklepu internetowego;
– warunki i zasady składania drogą elektroniczną Zamówień w ramach sklepu internetowego;
– zasady zawierania Umów sprzedaży z wykorzystaniem usług świadczonych w ramach sklepu internetowego.
- Korzystanie ze sklepu internetowego jest możliwe pod warunkiem spełnienia przez system teleinformatyczny, z którego korzysta Klient następujących minimalnych wymagań technicznych:
– przeglądarka internetowa: Mozilla Firefox w wersji 3.0 i wyższej lub Internet Explorer w wersji 6.0 i wyższej, Opera w wersji 9.0 i wyższej, Google Chrome w wersji 10.0.6 i wyższej;
– zalecane jest włączenie w przeglądarce internetowej obsługi plików cookies oraz obsługi javascript.
- Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa EasyFishing.pl Sp. z o.o. Cedrowa 27/U8 80-126 Gdańsk zastrzega sobie możliwość ograniczenia świadczenia usług za pośrednictwem Sklepu internetowego do osób, które ukończyły wiek 18 lat. W takim przypadku potencjalni Klienci zostaną o powyższym powiadomieni.
- Klienci mogą uzyskać dostęp do niniejszego Regulaminu w każdym czasie za pośrednictwem odsyłacza zamieszczonego na stronie głównej serwisu maxcarp.pl oraz zapisać jego treść i sporządzić wydruk.
- Zasady korzystania ze Sklepu Internetowego
- W celu zapewnienia bezpieczeństwa przekazu komunikatów i danych w związku ze świadczonymi w ramach Witryny usługami, Sklep internetowy podejmuje środki techniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia zagrożenia bezpieczeństwa świadczonych usług, w szczególności środki służące zapobieganiu pozyskiwania i modyfikacji przez osoby nieuprawnione danych osobowych przesyłanych w Internecie.
- Klient zobowiązany jest do:
– niedostarczania i nieprzekazywania treści zabronionych przez przepisy prawa, np. treści propagujących przemoc, zniesławiających lub naruszających dobra osobiste i inne prawa osób trzecich,
– korzystania ze sklepu internetowego w sposób niezakłócający jego funkcjonowania, w szczególności poprzez użycie określonego oprogramowania lub urządzeń,
– korzystania ze sklepu internetowego w sposób zgodny z przepisami obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej prawa, postanowieniami Regulaminu, a także z ogólnymi zasadami korzystania z sieci Internet.
- Procedura zawarcia Umowy sprzedaży
- Informacje o Towarach podane na stronach internetowych Sklepu, w szczególności ich opisy, parametry techniczne i użytkowe oraz ceny, stanowią zaproszenie do zawarcia umowy, w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego.
- W celu zawarcia Umowy sprzedaży za pośrednictwem Sklepu internetowego należy wejść na stronę internetową maxcarp.pl, dokonać wyboru, podejmując kolejne czynności techniczne w oparciu o wyświetlane Klientowi komunikaty oraz informacje dostępne na stronie.
- Wybór zamawianych przez Klienta Towarów dokonywany jest poprzez ich dodanie do koszyka.
- W trakcie składania Zamówienia – do momentu kliknięcia w przycisk „Zamawiam z obowiązkiem zapłaty” – Klient ma możliwość modyfikacji wprowadzonych danych oraz wybranego Towaru. W tym celu należy kierować się wyświetlanymi Klientowi komunikatami oraz informacjami dostępnymi na stronie.
- Po podaniu przez Klienta korzystającego ze sklepu internetowego wszystkich niezbędnych danych, wyświetlone zostanie podsumowanie złożonego zamówienia. Podsumowanie zamówienia będzie zawierać informacje dotyczące:
– przedmiotu zamówienia,
– Jednostkowej oraz łącznej ceny zamawianych produktów lub usług, w tym kosztów dostawy oraz dodatkowych kosztów (jeśli występują),
– wybranej metody płatności,
– wybranego sposobu dostawy,
– czasu dostawy
- W celu wysłania Zamówienia konieczne jest podanie danych osobowych oznaczonych, jako obowiązkowe oraz naciśnięcie przycisku „Zamawiam z obowiązkiem zapłaty”
- Wysłanie przez Klienta Zamówienia stanowi oświadczenie woli zawarcia z EasyFishing.pl Sp. z o.o. Cedrowa 27/U8 80-126 Gdańsk Umowy sprzedaży, zgodnie z treścią Regulaminu.
- Po złożeniu Zamówienia, Klient otrzymuje wiadomość e-mail zatytułowaną Potwierdzenie złożenia zamówienia, zawierającą ostateczne potwierdzenie wszystkich istotnych elementów Zamówienia.
- Umowę traktuje się za zawartą z momentem otrzymania przez Klienta wiadomości e-mail, o której mowa powyżej.
- Umowa zawierana jest w języku polskim. Utrwalenie, zabezpieczenie i udostępnienie danych Zamówienia oraz ogólnych warunków (Regulamin sklepu internetowego) następuje za pośrednictwem poczty elektronicznej.
- Zamówienia są realizowane w momencie ich opłacenia.
- Dostawa
- Dostawa Towarów odbywa się pod adres wskazany przez Klienta w trakcie składania Zamówienia.
- Dostawa zamówionych Towarów odbywa się przesyłką kurierską i innymi dostępnymi formami dostawy wyszczególnionymi podczas składania zamówienia. Koszty dostawy zostaną również wskazane w momencie składania Zamówienia.
- Termin realizacji dostawy wynosi od 1 do 30 dni roboczych licząc od dnia wysłania przez Klienta Zamówienia.
- Ceny i metody płatności
- Ceny Towarów podawane są w złotych polskich i zawierają wszystkie składniki, w tym podatek VAT.
- Klient ma możliwość uiszczenia zapłaty ceny:
– przelewem na numer konta bankowego
– płatnością za pośrednictwem bramek płatności
– kartą płatniczą
– gotówką podczas odbioru.
– płatności online na sklepie Maxcarp.pl są obsługiwane przez operatora Blue Media S.A.
– Typy obsługiwanych kart płatniczych: Visa, Visa Electron, Maestro, MasterCard, MasterCard Electronic
- Prawo do odstąpienia od umowy
- Klientowi, który jest Konsumentem przysługuje 14 dniowy termin do odstąpienia od umowy. Konsument ma prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.
- Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną).
- Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.
- Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
- Skutki odstąpienia od umowy
- W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
- Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
- Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni.
- Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.
Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
- Reklamacje dotyczące Towarów
- pl Sp. z o.o. Cedrowa 27/U8 80-126 Gdańsk jako sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego Konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, z tytułu rękojmi za wady w zakresie określonym w Kodeksie Cywilnym, w szczególności w art. 556 oraz art. 556[1] – 556[3] i kolejnych Kodeksu Cywilnego.
- Reklamacje, wynikające z naruszenia praw gwarantowanych ustawowo, lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy kierować na adres [email protected]. Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni.
- Sprzedawca nie jest producentem towarów. Producent ponosi odpowiedzialność z tytułu gwarancji sprzedanego Towaru na warunkach oraz przez okres wskazany w karcie gwarancyjnej. Jeśli dokument gwarancyjny przewiduje taką możliwość, Klient może zgłaszać swoje roszczenia w ramach gwarancji bezpośrednio w autoryzowanym serwisie, którego adres znajduje się w karcie gwarancyjnej.
- Reklamacje w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną
- Sklep internetowy podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego działania serwisu i stron internetowych sklepu, w takim zakresie, jaki wynika z aktualnej wiedzy technicznej i zobowiązuje się usunąć w rozsądnym terminie wszelkie nieprawidłowości techniczne zgłoszone przez Klientów.
- Nieprawidłowości związane z funkcjonowaniem serwisu i stron internetowych sklepu, Klient może zgłaszać pisemnie na adres: EasyFishing.pl Sp. z o.o. Cedrowa 27/U8 80-126 Gdańsk, mailowo pod adres [email protected] lub za pomocą formularza.
- W reklamacji Klient powinien opisać rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z funkcjonowaniem Sklepu.
- Rozstrzyganie sporów i postanowienia końcowe
- Klient, który jest Konsumentem, może w razie zainteresowania skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Spory dotyczące zakupów internetowych można rozwiązać w drodze postępowania mediacyjnego przed Wojewódzkimi Inspektoratami Inspekcji Handlowej lub procesu przed sądem polubownym przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej. Konsument może również skorzystać z innych metod pozasądowego rozwiązywania sporów i np. złożyć swoją skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego, przepisy Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.
Lista dostawców usług, z których korzystamy przy prowadzeniu Strony Internetowej
PODMIOT | CEL |
PKO Bank Polski Spółka Akcyjna | Zrealizowanie płatności |
Santander Consumer Bank S.A. | Zrealizowanie płatności w systemie e-Raty Santander Consumer Finanse |
PayPro S.A. z siedzibą w Poznaniu | Zrealizowanie płatności |
Operator DPD sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie | Zrealizowanie zamówienia |
Operator InPost S.A. z siedzibą w Krakowie | Zrealizowanie przekazania zamówienia |
ING Bank Śląski S.A. | Zrealizowanie płatności |
Paypal Polska sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie | Zrealizowanie płatności |
Operator DHL Express (Poland) sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie | Zrealizowanie zamówienia |
UPS Polska sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie | Zrealizowanie przekazania zamówienia |
General Logistics System Poland sp. z o.o. z siedzibą w Głuchowie | Zrealizowanie zamówienia |
PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu | Zrealizowanie płatności |
PayPo Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie | Zrealizowanie płatności ratalnej |
Krajowy Integrator Płatności S.A. z siedzibą w Poznaniu ( tpay) | Zrealizowanie płatności |
Dotpay S.A. z siedzibą w Krakowie | Zrealizowanie płatności |
DialCom24 sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu | Zrealizowanie płatności |
ECARD S.A. z siedzibą w Gdańsku | Zrealizowanie płatności |
MPAY S.A. z siedzibą w Warszawie | Zrealizowanie płatności |
eService sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie | Zrealizowanie płatności |
mBank S.A. z siedzibą w Warszawie | Zrealizowanie płatności ratalnej |
Sygma Banque Société Anonyme (Spółka Akcyjna) z siedzibą w Paryżu | Zrealizowanie płatności ratalnej |
Credit Agricole Bank Polska Spółka Akcyjna z siedzibą we Wrocławiu | Zrealizowanie płatności w systemie Raty Credit Agricole |
Alior Bank S.A. z siedzibą w Warszawie | Zrealizowanie płatności ratalnej |
Ceneo sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu | Zbadanie opinii o poziomie zadowolenia klientów z przeprowadzonego zakupu lub objęcie zakupu Programem Ochrony Kupujących |
Opineo sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu | Prezentowanie i wyrażanie opinii na stronach internetowych zewnętrznego serwisu internetowego |
Grupa Okazje sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi | Zamieszczanie opinii o produktach lub zbadanie opinii o poziomie zadowolenia klientów z przeprowadzonego zakupu |
Skąpiec sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu | Informowanie Klientów o tym, w którym sklepie kupią poszukiwany przez siebie produkt, jakie warunki sprzedaży oferuje sklep oraz jaką ma opinię wśród Klientów |
Trusted Shops GmbH z siedzibą w Kolonii | Zbadanie opinii o poziomie zadowolenia Klientów z przeprowadzonego zakupu lub objęcie zakupów ochroną Kupującego |
Poczta Polska S.A. z siedzibą w Warszawie | Zrealizowanie zamówienia |
Siódemka S.A. z siedzibą w Warszawie | Zrealizowanie zamówienia |
K-EX sp. z o.o. z siedzibą w Kielcach | Zrealizowanie zamówienia |
FedEx Express Polska sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie | Zrealizowanie zamówienia |
Raben Transposrt sp. z o.o. z siedzibą w Gądkach | Zrealizowanie zamówienia |
Sendit S.A. z siedzibą w Poznaniu | Zrealizowanie zamówienia |
Schenker sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie | Zrealizowanie zamówienia |
FROGMAN s.r.o., z siedzibą w Zlínie | Zrealizowanie zamówienia |
Google Ireland Ltd. (Google Cloud, Google Analytics, Google Analytics 360, Fabric Software) z siedzibą w Irlandii | Mierzenie ruchu na stronach internetowych, raportowanie o błędach aplikacji, tworzenie statystyk |
Google Ireland Ltd. z siedzibą w Irlandii | Określanie profilu Klientów –
Google AdSense oraz Google Adwords |
Google Ireland Ltd. z siedzibą w Irlandii | Analizowanie aktywności Klientów |
Google Ireland Ltd. (Google Adwords, Double Click Manager, Double Click Search, Remarketing Service, Firebase) z siedzibą w Irlandii | Mierzenie efektywności kampanii reklamowych, zarządzanie kampaniami reklamowymi |
Facebook Ireland Ltd. z siedzibą w Irlandii | Popularyzacja Sklepu Internetowego za pomocą serwisu społecznościowego Facebook.com |
Facebook Ireland Ltd. z siedzibą w Irlandii | Popularyzacja Sklepu Internetowego za pomocą serwisu społecznościowego Instagram.com |
LinkedIn Ireland Ltd. z siedzibą w Irlandii | Popularyzacja Sklepu Internetowego za pomocą serwisu społecznościowego LinkedIn.com |
AddThis Inc. z siedzibą w USA | Popularyzacja Sklepu Internetowego za pomocą serwisów społecznościowych przy użyciu narzędzia addthis.com |
Microsoft Corporation z siedzibą w USA | Ułatwienie komunikacji za pośrednictwem strony internetowej Sklepu Internetowego przy wykorzystaniu narzędzia skype.com |
Twitter Inc. z siedzibą w USA | Popularyzacja Sklepu Internetowego za pomocą serwisu społecznościowego twitter.com |